Skelbimų sritys
|
KLIENTŲ APTARNAVIMAS (nuotoliniu būdu)Skelbimo nr. 262272, įdėtas 2017-05-17 · Perskaitė: 87
Skelbimas nebegalioja.
Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius, išmoksite teisingai elgtis konfliktinėse situacijose. Kam skirta: Mokymai skirti prededantiesiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kuriems darbe tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, aptarnauti juos, teikti informaciją apie įmonę, jos produktus. Kurso tikslas: Suteikti aktualių bendravimo su klientais žinių, ugdant bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius. Mokymų metu sužinosite atsakymus į svarbiausius klausimus: Kodėl klientų aptarnavimas svarbus organizacijai? Kokia sėkmingo klientų aptarnavimo paslaptis? Kaip užmegzti kontaktą su klientu? Kaip teisingai užduoti klausimus ir klausytis kliento? Kaip sužavėti klientą? Kaip elgtis konfliktinėje situacijoje, ypač kai pasitaiko neteisus klientas? Kaip bendrauti su klientu telefonu? Kaip išlaikyti klientą savo įmonėje? Mokymosi programa: . tema. Klientų aptarnavimo samprata; . tema. Teigiamo pirmojo įspūdžio formavimas; . tema. Klientų aptarnavimo technika; . tema. Sudėtingų situacijų valdymas; . tema. Bendravimas su klientu telefonu; . tema. Dalykinė komunikacija raštu; . tema. Klientų aptarnavimo standartas. Kaina: EUR Trukmė: ak. val. Laikas: Jums patogiu metu Miestas: visur, kur yra internetas Lektorius (-iai): Rasa Žilionė Paskaitų skaičius: Vienos paskaitos trukmė: - ak. val. Intensyvumas: priklauso nuo Jūsų Pažymėjimas: išduodamas Internetinis tinklapis : http://mokymaipro.lt/listings/n-klientu-aptarnavimas/ Kaina: 84 EUR Kiti skelbimai iš kategorijos "Kursai, mokymai" |
KontaktaiSkelbimo galiojimas pasibaigęs.
|