Skelbimų sritys
|
Klientų aptarnavimo standartasSkelbimo nr. 269368, įdėtas 2018-08-07 · Perskaitė: 229
Skelbimas nebegalioja.
Ne tik kokybiškas, tačiau ir malonus klientų aptarnavimas padidina įmonių rezultatus, gaunamas pajamas ir nereikalauja didelių finansinių investicijų. Tik kokybiškai bei su šypsena aptarnaujant klientus Jūs galėsite ne tik pritraukti, bet ir išlaikyti esamus klientus itin konkurencingoje aplinkoje. Pagrindinis ir svarbiausias dalykas yra tinkamai motyvuoti darbuotojus, kurie dirba su klientais. Įtrauksime darbuotojus į aptarnavimo standartų kūrimą, juk jie turi daug puikių idėjų iš savo patirties, be to jie taps atsakingi už tai ką sukūrė ir stengsis klientus aptarnauti kaip įmanoma geriau. Būtina nusistatyti rodiklius ir atlikti reguliarius tyrimus, kad suprasti kaip aptarnaujami klientai. Rodikliai susieti su darbuotojų motyvacija, skatina darbuotojus stengtis ir neapsnūsti. Tyrimų rezultatus nuolat analizuojant su darbuotojais, galima ištaisyti aptarnavimo klaidas, imtis korekcinių veiksmų ir nuolat diegti naujoves. Darbuotojai - įmonės veidas ir pagrindinė gija jungiant Jus su klientais. Nesvarbu, kokius produktus ar paslaugas Jūs siūlote, tačiau kontaktas bus ryškiausias prisiminimas, išliksiantis klientų atmintyje. Daugiau info www.fami.lt Kiti skelbimai iš kategorijos "Teisinės paslaugos" |
KontaktaiSkelbimo galiojimas pasibaigęs.
|